Män och kvinnor är olika

2 06 2010

Det är en sak jag har funderat på länge… Hur KAN det komma sig att det alltid hänger en klunga män på dörrlåset till Claes Ohlsson? Passerar man strax innan öppningsdags så står de där och väntar på att bli insläppta… Alla dagar, hela året. Och det är uteslutande män! Vad gör de där i butiken, och varför har de så bråttom??

Visst man kan se fenomenet vid andra butiker ibland, men det är oftast vid REA eller speciella tillfällen. När det gäller Claes Ohlsson är det varje morgon. Är inte det märkligt? 🙂


Åtgärder

Information

3 responses

3 06 2010
Lisa

hahaha 🙂

4 06 2010
nixpro

Mycket av det vi handlar är på uppdrag av våra fruar 🙂
Annat är verktyg mm för att tillverka eller reparera saker åt våra fruar o barn
Sen återstår det du syftar på, kan jag tänka mig. Män blir aldrig vuxna och där finns skojsiga leksaker typ datatillbehör och häftiga verktyg man eg inte har behov av. Varför tex loda med snöre o lod när man mycket roligare för tio gånger pengarna kan köpa ett laserlod?

5 06 2010
Lissie

Hahaha, vad kul. Jag brukar inte gå förbi Clas Ohlsson vid öppningsdags men kan tänka mig att det är så. De ska till dagis förstås – gubbdagis. Jag antar att det är exakt samma sak med Biltema 🙂

Hoppas ni har det fint i solen. Kramar!

Lämna en kommentar