Filmtjänsterna blir bättre

31 05 2010

I några omgångar, både här och där, så har jag dissat Voddler som filmtjänst. Deras filmspelare hade ett alldeles för dåligt gränssnitt och krånglade alldeles för ofta, för att inte tala om uppdateringsprocessen som låste datorn i evigheter, så jag surade ur helt enkelt. Med lite tid så har de iaf fall för nån månad sen uppdaterat sin spelare och kör webbvänligt. Äntligen. För Voddler har ju några fördelar, en massa gratis filmer är ju inte fel. Jag har några invites över om nån är intresserad… först till kvarn!


Åtgärder

Information

10 responses

31 05 2010
Erika

Jag laddade ned programmet en gång men fick det inte att funka, kanske dags att testa igen?

31 05 2010
Mamse

I början var det helt hopplöst att både installera och få och fungera. Nu funkar det OK, de har också förbättrat betalningsdelen. Behövde du en invite?

31 05 2010
Rebecca

Ohh, jag skulle gärna vilja ha en invite =)

31 05 2010
Björn

Hej jag skulle bli jätte glad om du vill skicka en.
Massa kramar

1 06 2010
Mezza

Ooooh! Jag vill jag vill!!!!
Hoppas det finns nån invite kvar!
Massa varma kramar!

1 06 2010
Mamse

Rebecca, Björn och Mezza… Invite skickad!

1 06 2010
Mezza

TACK!!!
Blev riktigt happy happy 😀 Tacksvar o länkning finns dessutom på min blogg

2 06 2010
johanna

jag vill prova voddler! 🙂

3 06 2010
tiger

är kanske lite sent och känner mig ”obekväm” med att fråga, men finns det någon invite jag skulle kunna få? 😉
kramar

15 06 2010
mamse

Alltså, det här med voddler är ju ett eget kapitel och de har världens sämsta support… fick ni som fick invites det att fungera? Iaf så har jag två pågående ärenden hos voddler support. En av dem säger att det inte behös invites längre, utan att det bara är att gå och registrera sig… så prova det, annars har jag fler så då kan ni få som inte fick nu 🙂

Sämsta supporten ever… säger som jag brukar.. kör headweb istället 🙂

Lämna en kommentar